

Op mijn eerstvolgende vrije middag sprong ik op de fiets op weg naar dé naaimachinewinkel, die Matson bleek te heten. Als een kind in een snoepwinkel dwaalde ik wat rond door de winkel, tot een vriendelijke jongeman me aansprak met de vraag of hij iets voor me kon betekenen. Dat kon hij zeker! Nog geen vijf minuten later was ik veel kennis én twee serieuze opties rijker. Ik besloot verstandig te zijn, erover na te denken en later terug te komen.
Thuisgekomen had ik al genoeg gedacht. Mijn voorkeur ging duidelijk naar één van de twee uit. Ik besloot hem op de site van Matson op te zoeken. Tot mijn schrik kostte de machine in de webwinkel 200 euro meer dan ik dacht op het kaartje in de winkel te hebben gezien!
In verwarring pakte ik mijn telefoon erbij en belde de winkel. 'Ja mevrouw, we hebben een speciale actie in de winkel. Als u uw oude naaimachine inlevert, krijgt u 200 euro korting op dit exemplaar.' 'Geldt dat ook voor simpele Singertjes?', was mijn vraag. 'Zeker! Als u wilt, kunnen we vanmiddag nog iemand sturen om de oude machine bij u te halen en de nieuwe te brengen.' In een paar minuten was de aankoop gedaan, en in een paar uur stond de nieuwe machine te stralen op mijn werktafel. Wat een service!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten